wtorek, 23 marca 2021

CBD dla urody. Jak stosować konopie, by przywrócić blask skórze - Manisha Singal

Tytuł: CBD dla urody. Jak stosować konopie, by przywrócić blask skórze 

Autor: Manisha Singal

Wydawnictwo: Kobiece

Ilość stron: 217

Temat kosmetyków i ogólnie urody bardzo mnie ciekawi, dlatego z chęcią sięgnęłam po tę publikację. Konopie w kosmetykach są coraz bardziej popularne, więc chciałam dowiedzieć się więcej na ten temat i ta książka wiele mi wyjaśniła. Dowiedziałam się z niej wiele ciekawych rzeczy, których wcześniej nie do końca rozumiałam. 

CBD ma wiele pozytywnych właściwości nie tylko zdrowotnych, świetnie się sprawdza także w pielęgnacji skóry. Dr Manisha Singal od lat bada wpływ CBD na ludzki organizm i chętnie dzieli się swoimi spostrzeżeniami i wnioskami. W swojej książce opowiada o tym jak CBD wpływa na leczenie dermatologiczne i jak może wspomóc codzienną pielęgnację. Dzięki jej poradom dowiecie się więcej na temat stosowania konopii dla urody, jakie wybrać preparaty i jak je stosować, aby zauważyć efekty. 

Dr Manisha zaczęła interesować się CBD po tym, jak dostała silnej reakcji alergicznej po użyciu farby do włosów. Stan jej skóry coraz bardziej się pogarszał aż wypróbowała CBD, który przyniósł ogromną ulgę. Czym jest CBD? To związek pozyskiwany z konopi, ale nie jest on odpowiedzialny za odurzające działanie marihuany (za odurzające działanie odpowiada THC). Kannabinoid CBD stosowany w odpowiednich formach i dawkach przynosi zadziwiające efekty. Nadal trwają badania, ale już teraz wiadomo, że ma sporo cennych właściwości. Muszę przyznać, że niewiele wiedziałam na ten temat, więc ja odnalazłam w tej książce sporo ciekawostek. Dzięki niej wiem już czym jest CBD i jakie są korzyści z jego stosowania, ale nie tylko. Autorka w swojej książce szczegółowo opisała stosowanie konopi w urodzie. Zna się na tym dzięki swoim doświadczeniom, zarówno jako lekarz, jak i pacjent. 

Autorka w swojej publikacji opowiada o CBD, ale wplata też wiele innych ciekawostek. Dowiecie się z tej książki więcej o typach skóry i naskórka, o pielęgnacji ciała, o ochronie przeciwsłonecznej, o najpopularniejszych chorobach skóry, o tym jak dbać o zdrowie i skórę. Muszę przyznać, że było to dla mnie ciekawe i chociaż nie wszystko od razu było zrozumiałe to czytałam tę książkę z zainteresowaniem. Widać, że autorka ma sporą wiedzę na ten temat i że dobrze przygotowała się do napisania tej książki. Znajdziecie tutaj wiele źródeł, z których korzystała, a na ostatnich stronach podane są strony internetowe, na których można przeczytać więcej o CBD, a także o zdrowiu, pielęgnacji i badaniach na ten temat. Autorka zaznacza jednak, że ten cenny kannabinoid należy stosować po konsultacji z lekarzem i nie może być traktowany jako substytut terapii i leków. Książka znacznie przybliża temat konopi i CBD stosowanych dla urody, dowiecie z niej jak dzięki niemu przywrócić skórze blask i zdrowy wygląd. 

Autorka w przystępny i zrozumiały sposób opowiada o CBD i innych związkach konopi. Szczegółowo i dokładnie wszystko opisuje, ale nie jest to nudne. Z zaciekawieniem czyta się kolejne rozdziały, książkę czyta się dobrze i szybko. Jeśli interesuje Was tematyka urody to jest to książka dla Was.

''CBD dla urody. Jak stosować konopie, by przywrócić blask skórze'' to ciekawa książka, która wiele wyjaśnia i w której znajdziecie mnóstwo ciekawostek. Dr Manisha w oparciu o własne doświadczenia szczegółowo przedstawiła informacje o CBD i konopi, o ich właściwościach. Kosmetyki z konopią są coraz bardziej popularne i warto dowiedzieć się więcej na ten temat. Nie żałuję, że zdecydowałam się na tę książkę, wiele rzeczy mi wyjaśniła i dzięki niej wiem dużo więcej niż wcześniej. Polecam szczególnie tym osobom, które lubią taką tematykę.

''Żyjemy w czasach bezprecedensowych możliwości związanych z CBD. Powoli wyzbywamy się obecnych od wieków uprzedzeń, a lekarze coraz częściej wykorzystują w swojej pracy kannabinoidy. Przyszłość CBD w dziedzinie pielęgnacji skóry zapowiada się obiecująco, toteż odpowiednio zorientowany konsument może na tym skorzystać.''

Za możliwość przeczytania książki dziękuję księgarni Tania Książka, w której znajdziecie dużo ciekawych bestsellerów





55 komentarzy:

  1. Dość ciekawa publikacja. Z chęcią rozszerzyłabym wiedzę w tym temacie z książkowego źródła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można znaleźć tutaj sporo ciekawych informacji. ;)

      Usuń
  2. Mnie ta tematyka nie interesuje, ale na pewno są osoby, które będą chciały dowiedzieć się czegoś więcej na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, bo to coraz bardziej popularny temat. ;)

      Usuń
  3. O leczniczych zastosowaniach konopi wiedziałam. Ostatnio zaskoczyłam się miło, kiedy zauważyłam, że zaczyna ona podbijać świat kosmetyczny- a w zasadzie pielęgnacyjny. Super, że co raz częściej pojawiają się tzw naturalne produkty :) Myślę, że książka mogłaby mnie zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, pojawia się coraz więcej kosmetyków z konopią i ja chętnie po nie sięgam. ;)

      Usuń
  4. Ciekawa ksiażka. Ostatnio dużo słyszę o cbd w kosmetykach i jego pozytywnym wpływie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, coraz częściej ten temat gdzieś się pojawia. ;)

      Usuń
  5. Bardzo interesujący temat, ostatnio często słyszę o kosmetykach konopnych, więc warto się zapoznać z tą książką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też często o tym słyszę, dlatego zainteresowała mnie ta książka. ;)

      Usuń
  6. Nawet nie widziałam, że takie publikacje są wydawane. Osoby zainteresowane tematem na pewno zaciekawi.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno znajdą się osoby interesujące się tym tematem. ;)

      Usuń
  7. Noszą się z z myślą o przetestowaniu CBD, więc chętnie przeczytam książkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie to może być książka idealna dla Ciebie. ;)

      Usuń
  8. Interesujący temat. Myślę, że wiele osób ja kupi

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam serdecznie ♡
    Fantastyczna książka. Sam temat jest bardzo ciekawy, sama mam szampon konopny i przyznam, że jestem z niego zadowolona. Myślę, że skoro tak dobrze działa ten składnik w świecie kosmetyków, to warto przyjrzeć mu się bliżej. Naturalne produkty zawsze będą najlepsze dla naszej skóry, włosów czy paznokci :) Świetna recenzja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że warto przyjrzeć się bliżej tej tematyce, a z tej książki można się wiele dowiedzieć. Kosmetyki z konopią są coraz bardziej popularne i sporo z nich naprawdę dobrze działa. ;)

      Usuń
  10. Tym razem pozycja jednak nie dla mnie- choć myślę,że wielbicielom tematyki powinna się spodobać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, nie każdego interesuje taka tematyka. ;)

      Usuń
  11. Choć temat ciekawy, to książki nie kupię. Może moja przyjaciółka to zrobi, to będę miała od kogo pożyczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli interesuje ją taka tematyka to możliwe, że będzie z niej zadowolona. ;)

      Usuń
  12. Mnie ta tematyka nie interesuje ale zainteresuje innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. chętnie przeczytam tę książkę i dowiem się więcej na ten temat

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię poczytać o kosmetykach, jednak z reguły sięgam po artykuły. Książki w tym temacie jeszcze nie czytałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie czytałam jeszcze takiej książki, ta jest pierwsza. ;)

      Usuń
  15. Ciekawa książka :) Jestem absolutnie zielona w tym temacie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie spotkałam się wcześniej z tą książką, ale wydaje się być ciekawa.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio zrobiła się taka moda na CBD, że mam wrażenie, że jest ono dobre na wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CBŚ ma wiele zastosowań, o wielu z nich nawet nie słyszałam. ;)

      Usuń
  18. O coś ciekawego. Muszę poszukać tej książki .

    OdpowiedzUsuń
  19. Parę ciekawostek na ten temat może bym przeczytała ale nie jestem aż tak zainteresowana tym sposobem pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  20. CBD podobnie jak olej konopny to prawdziwi sprzymierzeńcy każdej kobiety, która dba o swój wygląd.
    https://meoncbd.pl/sklep-cbd/olejki-cbd/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo przydatni w pielęgnacji, to prawda. ;)

      Usuń
  21. Chyba nie dam się na nią namówić :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba nie widziałam jeszcze kosmetyków z konopiami. Ciekawa pozycja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz częściej pojawiają się w drogeriach, na pewno gdzieś je zobaczysz. ;)

      Usuń
  23. Miałam ochotę na książkę o CBD... więc z przyjemnością przeczytałam Twój wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam sprawdzić czy książka okaże się dla Ciebie interesująca. ;)

      Usuń
  24. Książki nie znam, ale CBD w kosmetykach działa naprawdę świetnie, a co najważniejsze, nie uczula.

    OdpowiedzUsuń
  25. Super wpis. CBD ma wiele ciekawych zastosowań

    OdpowiedzUsuń
  26. olej konopny dla urody to dobry wybór. Ma mnóstwo właściwości które się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Chętnie zajrzę również na Twojego bloga. :)

Copyright © 2016 Czytam wszystko. , Blogger