czwartek, 16 marca 2023

Spowiedź diabła - Adrian Bednarek

Tytuł: Spowiedź diabła

Autor: Adrian Bednarek

Wydawnictwo: Zaczytani

Cykl: Kuba Sobański

Tom: 3

Ilość stron: 461

Rok wydania: 2022 (wznowienie)


Kolejna część o Kubie Sobańskim za mną! To jedna z tych serii, od której trudno się oderwać i nie mogę się doczekać każdego kolejnego tomu. Trzeci również mnie nie zawiódł, bo działo się tutaj sporo, a Kuba znów zaskakuje!

Kancelaria Kuby jest coraz bardziej popularna. Właśnie pojawia się kolejna sprawa, w której obrońcą ma być Sobański. Siedemnastoletnia Sonia, dziewczyna z bogatego domu jest oskarżona o zabójstwo swojego brata bliźniaka. Chłopak nakrywa ją podczas erotycznej randki on-line, po czym wypada z balkonu. Czy dziewczyna rzeczywiście jest winna? Czy uda się ją obronić? Tymczasem z kliniki odwykowej wychodzi była dziewczyna Kuby. Julia jest teraz aktorką bestsellerowej książki dotyczącej Rzeźnika Niewiniątek. Wraca do Krakowa, aby wcielić w życie swój precyzyjnie obmyślony plan zemsty. Czy Kuba odgadnie prawdziwe zamiary Julii? Czy da się złapać w pułapkę?

Seria o Kubie Sobańskim wciągnęła mnie od pierwszej części, kolejne są równie ciekawe i jak już wspomniałam, trudno się od nich oderwać. Gdy kończę jeden tom to od razu chcę zabrać się za kolejny, bo tak bardzo chcę się dowiedzieć co będzie dalej i co jeszcze wymyśli główny bohater. Autor kreuje przede wszystkim mroczne postacie, psychopatów i seryjnych morderców i choć wiemy co robią to i tak czytelnik angażuje się w ich losy i chce się o nich czytać dalej. Tak też jest z Kubą, jego historia bardzo mnie wciągnęła i z jednej strony koniecznie chcę poznać kolejną część, a z drugiej nie chcę żeby ta seria się skończyła. :) 
W tym tomie główny bohater znów zaskakuje i to jak! Nie sądziłam, że posunie się do takich czynów i że w jego życiu zmieni się tak wiele, a to wszystko za sprawą nowo poznanej osoby. Tutaj również nie brakuje napięcia i zwrotów akcji, co chwilę coś się dzieje i nie ma pewności jak zachowa się Kuba. W trzecim tomie również jest trochę brutalnie i nie sposób przewidzieć wszystkiego. Pojawia się też nowa postać, która sporo zamiesza i zmieni. No cóż, to kolejna świetna część, którą polecam. Oczywiście lepiej zacząć ten cykl od początku, tutaj jest to wskazane. :)

W życiu Kuby ostatnio jest spokojniej. Jednak wszystko się zmienia, kiedy poznaje siedemnastoletnią Sonię oskarżoną o zabójstwo i kiedy jego była dziewczyna wychodzi z kliniki odwykowej. Sobański chce obronić nastolatkę, nie spodziewa się też jak wiele w jego życiu zmieni jej obecność. Kuba nie ma pojęcia jakie plany ma jego była partnerka Julia. Kobieta jest celebrytką, codziennie spotyka się z wieloma ludźmi i trudno jest kontrolować jej zachowanie. Julia nie odnowiła z nim kontaktu bez powodu. Pragnie zemsty za krzywdy, których doznała za sprawą Kuby. Nowa bohaterka Sonia wprowadza do fabuły coś nowego i też mrocznego. Z zainteresowaniem śledziłam jej losy i zastanawiałam się do czego jest zdolna. Ona również mocno mnie zaskoczyła i zszokowała, czegoś takiego się nie spodziewałam! Zaskakujące jest również jak zawsze zakończenie, które tak intryguje, że od razu chce się sięgnąć po kolejną część. Tutaj każdy z bohaterów dużo wnosi do fabuły i o każdym z nich czytałam z zainteresowaniem. Mocno wciągnęłam się w ich losy, dlatego też jak najszybciej muszę zabrać się za kolejny tom. Ciekawa jestem czym jeszcze Kuba mnie zaskoczy. 

W tej części również narratorem jest Kuba. Poznanie tej historii z jego perspektywy jest świetnym pomysłem. Bardzo lubię styl pisania autora, jest tak lekki, że chociaż książka ma ponad 400 stron to czyta się ją błyskawicznie.

"Spowiedź diabła" to kolejna świetna część cyklu, od której ciężko się oderwać. Tutaj Kuba również zaskakuje swoim zachowaniem, pojawia się też nowa bohaterka, która sporo namiesza. Są zwroty akcji, jest napięcie i mroczny klimat. Książka ma wszystko to, co powinien mieć dla mnie dobry thriller. Polecam tę część, ale lepiej zacząć od pierwszego tomu. 

"Zdrada, jedna z największych ludzkich słabości. Każdy z mniejszym lub większym stopniu zdradził lub został zdradzony. Bycie zdradzonym rodzi nienawiść, podsyca chęć zemsty. Człowiek oszukany pragnie rewanżu."

Za możliwość przeczytania książki dziękuję wydawnictwu:


29 komentarzy:

  1. Poznawanie tego cyklu jeszcze przede mną, ale na pewno go przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tom 3 a ja jeszcze nie zabrałam się za 1...

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy tom to kolejna porcja emocji.

    OdpowiedzUsuń
  4. To super, że ta książka Ci się spodobała. Ja jednak raczej nie sięgnę po tę serię - to zupełnie nie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ochotę sięgnąć po pierwszy tom serii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo już słyszałam o tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam książki od których ciężko się oderwać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa seria cały czas jeszcze przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś dla mnie! Zapisuję tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam w planach tę książkę, poprzednie tytuły z tego cyklu już przeczytane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie jestem fanką tego autora

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam serdecznie ♡
    tyle tomów... ależ mam do nadrabiania! Cykl musi być świetny, nie mogę się doczekać aż go poznam :) Wspaniała recenzja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Mocno zachęcasz do tej serii. Chętnie rozejrzę się za pierwszym tomem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to na pewno będzie jedna z lepszych serii tego roku. ;)

      Usuń
  14. To dość popularna seria. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. I mnie powinna zainteresować. Fabuła ciekawa. Lubię tego typu powieści.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Chętnie zajrzę również na Twojego bloga. :)

Copyright © 2016 Czytam wszystko. , Blogger