środa, 3 lipca 2019

Podsumowanie czerwca.




Zapraszam na kolejne krótkie podsumowanie. W tym miesiącu przeczytałam tylko dwie książki, których recenzje już się pojawiły. Filmów było 5, a też liczyłam na więcej. No trudno, może w lipcu wynik będzie lepszy. ;)

Książki:
1. Geno i Biała Runa złotoskrzydłego sokoła - Moony Witcher
2. Ostatni most - Dominika van Eijkelenborg



Filmy:
1. Gandhi (1982)
2. Iniemamocni 2 (2018)
3. Atlas chmur (2012)
4. 300: Początek imperium (2014)
5. 300 (2006)



Jaki był Wasz czerwiec? Ile książek przeczytaliście?

58 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za satysfakcjonujący lipiec. Mnie udało się w czerwcu przeczytać 7 książek. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie czerwiec całkiem udany w porównaniu do poprzednich miesięcy, bo przeczytałam 7 książek. Powodzenia w lipcu!
    Pozdrawiam i do napisania :)
    https://life-ishappiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie udało się w czerwcu przeczytać 4 książki. Trzymam kciuki za lepszy wynik w lipcu 😀
    Pozdrawiam
    www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Są miesiące bardziej i mniej zaczytane, więc nie ma co się martwić ;). Dla mnie czerwiec akurat był wyjątkowo zaczytany, przeczytałam 10 książek

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie zaskakująco dobry wynik - 11 książek. Z filmami gorzej, bo tylko jeden i to raczej przeciętny. Trzymam kciuki za lepszy lipiec, którego sobie życzysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 11 książek to świetny wynik, już nie pamiętam, kiedy udało mi się tyle przeczytać. ;)

      Usuń
  6. Sporo filmów obejrzałaś. Też oglądałam w czerwcu drugą część Iniemamocnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ta część się podobała, fajnie się oglądało ten film. :)

      Usuń
  7. Nie ważne ile przeczytałaś - raz przeczyta się więcej a raz mniej, najważniejsze aby czerpać przyjemność :) widze i książki i filmy - jest różnorodnie i przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie czasem tak bywa, że czyta się mniej i ostatnio tak mam. :)

      Usuń
  8. Ciekawi mnie "Ostatni most" - lubię autorkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ta książka się podobała, chociaż zabrakło większego napięcia. ;)

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również trzymam kciuki, by lipiec był "zaczytany"😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę Ci powiedzieć, że czerwiec średnio u mnie wypada. Mam nadzieję, że teraz przez wakacje nadrobię zaległości ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. E tam. Ważne, że coś się dzieje :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. czerwiec był taj piękny, że szkoda było siedzieć i czytać czy też oglądać filmy :) choć ja przez anginę mam na liczniku 14 książek.

    OdpowiedzUsuń
  14. 300 całkiem mi się podobał, a tobie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to też niezły film, podobał mi się trochę bardziej niż "300: Początek Imperium". ;)

      Usuń
  15. Książek przeczytałam nieco więcej, ale za co od dłuższego czasu nie oglądam filmów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie oglądam filmów tyle ile bym chciała. ;)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Ważne, że się czyta, to i tak więcej niż ja. :)

      Usuń
  17. U mnie sporo książek, za to filmu ani jednego. Mam ogromne zaległości jeśli chodzi o kino. Może w końcu znajdę czas, żeby to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z filmami też różnie bywa. Chciałabym oglądać ich więcej. :)

      Usuń
  18. Bardzo dobry wynik, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogło być lepiej, ale też nie jest aż tak źle. :D

      Usuń
  19. Dzień dobry!
    Kochana, dobre i te dwie książki i pięć filmów niż nic. Mimo wszystko, wiem, jak to jest, gdy nastawiasz się na to, że zrobisz milion pięćset rzeczy, ale jakoś tak wypada, że się nie udaje i na ma się, co przejmować:) A planować następne dzieła kultury dla siebie i trzymam kciuki za to, żebyś w lipcu była zadowolona!
    Bardzo chciałabym w końcu obejrzeć film "Gandhi" z 1982 roku i dziękuję za przypomnienie o nim. "300" oglądałam, ale to jednak nie moja bajka. Wiadomo, fajnie zobaczyć, bo klasyk, ale mi niestety nie podszedł:) Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie czasem tak jest, nie wszystko da się zaplanować. :) Może w lipcu uda się więcej przeczytać. "Gandhi" to ciekawy film, moim zdaniem warto go obejrzeć. :)

      Usuń
  20. Miałaś bardzo pracowity czerwiec :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Może w lipcu uda Ci się więcej przeczytać. :)

    Pozdrawiam serdecznie :)
    Nie oceniam po okładkach

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie ma co zmuszać się na siłę, a czasu i tak nam zabraknie na przeczytanie wszystkich książek jakie chcemy ;) Ja nadrabiam na wakacjach czytanie i tobie też życzę powodzonka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za dużo jest tych wszystkich ciekawych książek. :D

      Usuń
  23. Ja w czerwcu przeczytałam 6 książek, ale niestety nie udało mi się obejrzeć żadnego filmu. Chociaż w lipcu nadrabiam i za mną już 5 filmów :D

    Natalia
    https://zaciszeksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie w lipcu filmów będzie pewnie mniej. :D

      Usuń
  24. U mnie w czerwcu udało się przeczytać pięć książek. Można by rzecz, że standardowo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wakacje u mnie sprzyjają czytaniu, coraz więcej mam przeczytanych z mojej listy. Gratuluję i Twojego wyniku!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w wakacje trochę gorzej, zobaczymy jak będzie dalej. ;)

      Usuń
  26. Każdy element kultury z którym dane jest nam w konkretnym miesiącu obcować to Coś. Nie chodzi o liczby.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, ale jednak miałam w planach trochę więcej książek. :)

      Usuń
  27. U mnie 5 książek i 2 audiobooki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja przeczytałam 7 książek i na szczęście żadna nie okazała się gniotem ;) Udanego lipca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wybrałaś książki na czerwiec. Oby i lipiec był udany. :)

      Usuń
  29. Życzę zatem bardziej zaczytanego lipca:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Chętnie zajrzę również na Twojego bloga. :)

Copyright © 2016 Czytam wszystko. , Blogger