wtorek, 13 lipca 2021

Podsumowanie czerwca.


Hej! Dzisiaj krótkie podsumowanie czerwca. Znów trochę spóźnione, ale jest. :D Jeśli chodzi o czytanie to ostatnio czytałam trochę mniej niż zwykle. Z filmami znowu słabo, bo nie obejrzałam żadnego. Co przeczytałam w czerwcu?



Książki:

1. Ostrze - Anne Mette Hancock
2. Narzeczona nazisty - Barbara Wysoczańska
3. Histeria - Izabela Janiszewska
4. Amok - Izabela Janiszewska
5. Nie wiesz nic - Marcel Moss





Ile Wy przeczytaliście książek w czerwcu? ;)

45 komentarzy:

  1. U mnie z książkami było słabo, bo przeczytałam tylko trzy, ale za to były to bardzo jakościowe książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. OO! Mi też się udało przeczytać 5 książek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ten czas leci! Działo się u Ciebie i dobrze, nie ma czasu na nudę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie ♡
    To bardzo dobry wynik! Ja w czerwcu bardzo słabo wypadłam jeżeli chodzi o filmy a książki to już w ogóle. Nie wiem dlaczego, latem rzadko zdarza mi się nadrobić zaległości. Wręcz przeciwnie. Latem właśnie ich przybywa.
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie, latem z filmami i książkami jest już trochę gorzej. ;)

      Usuń
  5. Ja też przeczytałam 5 książek.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja jeszcze nie napisałam podsumowania maja, więc w ogóle mam opóźnienie XD. Ale chyba zrobię zbiorcze z lipcem, bo lubię pisać podsumowania książkowe.
    W czerwcu przeczytałam 8 książek, nawet mamy jedną wspólną lekturę "Narzeczoną nazisty" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś zrobiłam takie podsumowanie zbiorcze, ale jednak wolę takie miesięczne. Krótkie, ale jest. :D

      Usuń
  7. Nie wiesz nic, będę czytać w następnej kolejności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. HISTERIA, AMOK... ale te okładki są niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozycja nr 2 to moje odkrycie roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile książek przeczytałam w czerwcu? Eee.. jedną albo dwie nawet dokładnie nie wiem. Wszystko przez tą sesję! Słyszałam o tych wszystkich książkach, ale tylko słyszałam.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyniku! Mi udało się poznać w czerwcu 6 tytułów ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Też 5 książek. :) Jak zwykle, było różnorodnie. Pojawiła się m.in. literatura popularnonaukowa, obyczajowo-romansowa, reportaż… Najbardziej podobała mi się powieść „Malowane henną”.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tej powieści, ale sprawdzę ją sobie. ;)

      Usuń
  13. U mnie też 5 książek. Kusi mnie "Narzeczona nazisty" ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe książki udało Ci się przeczytać :D
    W czerwcu udało mi się przeczytać tylko dwie książki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety przeczytałam również mniej książek niż zakładałam, ale w lipcu będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie pewnie będzie tak samo albo podobnie. ;)

      Usuń
  16. Bardzo ciekawe tytuły :) A u mnie nie lepiej, ze względu na to, że czerwiec miałam bardzo pracowity. Najważniejsze, że coś się przeczytało

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne zestawienie książeczek! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobry wynik i fajne lektury.

    OdpowiedzUsuń
  19. To i tak ładny wynik! Ja do czerwca leciałam jak burza, prawie wykonałam wyzwanie "52 książki w 2021", a jednak przez sesję oraz wyjazd za granicę w czerwcu przeczytałam chyba tylko 3 tytuły... O serialach to już nawet nie mówię. Ja nie mam pojęcia kiedy to wszystko nadrobię! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam sporo do nadrobienia. I książek i seriali. :D

      Usuń
  20. Nie czytałam żadnej z tych książek, "nie wiesz nic" wydaje się ciekawa 🙂

    OdpowiedzUsuń
  21. "Narzeczoną nazisty" z ciekawością przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, to jeden z lepszych debiutów jakie czytałam. ;)

      Usuń
  22. mój czerwcowy bilans to zaledwie kilka stron :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Chętnie zajrzę również na Twojego bloga. :)

Copyright © 2016 Czytam wszystko. , Blogger