poniedziałek, 25 listopada 2019

Książki na święta i na zimowe wieczory 2019.




W tym roku jest mnóstwo ciekawych zapowiedzi książek świątecznych i tych na zimowe wieczory. Zebrałam je dla Was w tym poście, starałam się znaleźć jak najwięcej, choć to na pewno nie wszystkie jakie zostaną wydane. Po kliknięciu w tytuł książki będziecie mogli przenieść się na stronę, na której znajdziecie jej opis.




Cicha Noc - Małgorzata Rogala
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Premiera: 30.10.2019




Bądź moim światłem - Agata Przybyłek
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Premiera: 30.10.2019




To będą piękne święta - Karolina Wilczyńska
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Premiera: 30.10.2019





Słuchaj głosu serca - Natalia Sońska
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Premiera: 30.10.2019





Szczęście przy kominku - Gabriela Gargaś
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Premiera: 30.10.2019




Wigilijna przystań - Sylwia Trojanowska
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Premiera: 30.10.2019




Zapach goździków - Agnieszka Lis
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Premiera: 30.10.2019




Choinka cała w śniegu - Joanna Szarańska
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Premiera: 30.10.2019




Podaruj mi szczęście - Lidia Liszewska, Robert Kornacki
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Premiera: 30.10.2019




Najcenniejszy podarunek - Klaudia Bianek
Wydawnictwo: We need YA
Premiera: 30.10.2019




Zabójcze święta - Joanna Jodełka, Jacek Ostrowski, Małgorzata Rogala, Adrian Bednarek, K.N. Haner, Alek Rogoziński, Grzegorz Kapla, Artur Urbanowicz, Magda Stachula, Paulina Świst
Wydawnictwo: Skarpa Warszawska
Premiera: 31.10.2019




Nie tylko na Święta - Natalie Cox
Wydawnictwo: Świat Książki
Premiera: 30.10.2019




Magiczna podróż - Kasia Bulicz-Kasprzak
Wydawnictwo: Świat Książki
Premiera: 30.10.2019




Szalony rok. Opowieść wigilijna - Maja Czekanowicz
Wydawnictwo: Świat Książki
Premiera: 20.11.2019





Wszystko zostaje w rodzinie - Adela Jurowska
Wydawnictwo: Świat Książki
Premiera: 20.11.2019



Zimowa Jutrzenka - Adrianna Trzepiota
Wydawnictwo: Świat Książki
Premiera: 30.10.2019



Drogi święty Mikołaju - Natasza Socha, Magda Mazur
Wydawnictwo: Edipresse
Premiera: 16.10.2019




Świąteczny sekret - Krystyna Mirek
Wydawnictwo: Edipresse
Premiera: 30.10.2019




Pod tym samym niebem - Katarzyna Kielecka
Wydawnictwo: Szara Godzina
Premiera: 17.10.2019




Uwierz w Mikołaja - Magdalena Witkiewicz
Wydawnictwo: Filia
Premiera: 30.10.2019




Miłość z widokiem na Śnieżkę - Magdalena Witkiewicz, Karolina Wilczyńska, Agnieszka Olejnik, Dorota Milli, Magdalena Majcher, Anna H. Niemczynow, Tomasz Kieres, Ilona Ciepał-Jaranowska
Wydawnictwo: Filia
Premiera: 30.10.2019




Najmilszy prezent - Agnieszka Krawczyk
Wydawnictwo: Filia
Premiera: 13.11.2019




Szczypta nadziei - Agnieszka Olejnik
Wydawnictwo: Filia
Premiera: 16.10.2019




Tylko raz w roku - Agnieszka Lingas-Łoniewska
Wydawnictwo: Burda Książki
Premiera: 30.10.2019




Dzień, w którym Cię poznałam - Magdalena Majcher
Wydawnictwo: Pascal
Premiera: 30.10.2019





Kamienica pod śniegiem - Dorota Kassjanowicz
Wydawnictwo: Wielka Litera
Premiera: 30.10.2019




Świąteczny dyżur - Adam Kay
Wydawnictwo: Insignis
Premiera: 30.10.2019




Pocałunki w Nowym Jorku - Catherine Rider
Wydawnictwo: Feeria Young
Premiera: 13.11.2019




Iskierka nadziei - Anna Szczęsna
Wydawnictwo: Kobiece
Premiera: 13.11.2019





Rozmerdane święta - Agnieszka Olejnik
Wydawnictwo: Kobiece
Premiera: 13.11.2019




Świąteczne drzewko życzeń - Emily March
Wydawnictwo: Kobiece
Premiera: 13.11.2019





Wszystko, czego pragnę w te święta - Anna Langner
Wydawnictwo: Kobiece
Premiera: 13.11.2019




Zanim cię zapomnę - Karolina Głogowska, Katarzyna Troszczyńska
Wydawnictwo: W.A.B.
Premiera: 27.11.2019




Wigilijny pech - Magdalena Kubasiewicz
Wydawnictwo: W.A.B.
Premiera: 27.11.2019




Świąteczne życzenie - Katherine Rundell
Wydawnictwo: Wilga
Premiera: 16.10.2019




Szczęście z piernika - Tomasz Betcher
Wydawnictwo: W.A.B.
Premiera: 13.11.2019




Nieświęty Mikołaj - Magdalena Kordel
Wydawnictwo: Znak
Premiera: 11.11.2019




Gorączka świątecznej nocy - Caroline Hulse
Wydawnictwo: Znak
Premiera: 25.11.2019




Dziennik Noel - Richard Paul Evans
Wydawnictwo: Znak
Premiera: 25.11.2019




Cicha noc. Świąteczne opowiadania kryminalne - praca zbiorowa
Wydawnictwo: Zysk i S-ka
Premiera: 26.11.2019




Świąteczna gorączka - Maja Damięcka
Wydawnictwo: NieZwykłe
Premiera: 27.11.2019




Życie i przygody Świętego Mikołaja - L. Frank Baum
Wydawnictwo: Zysk i S-ka
Premiera: 19.11.2019


Opowieści wigilijne: Nawiedzony dom - Charles Dickens
Wydawnictwo: Zysk i S-ka
Premiera: 19.11.2019




Imbirowa miłość - Inka Jabłońska
Wydawnictwo: Mando
Premiera: 04.11.2019




Szepty gwiazd - Anna Łajkowska
Wydawnictwo: Dragon
Premiera: 16.10.2019




Idą święta! O Bożym Narodzeniu, Mikołaju i tradycjach świątecznych na świecie - Monika Utnik-Strugała 
Wydawnictwo: Nasza Księgarnia
Premiera: 13.11.2019


Znaleźliście coś dla siebie pośród tych propozycji? ;)

73 komentarze:

  1. Normalnie zawrót głowy! Tylko czy ilość równa jest jakości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, jeszcze żadnej z tych książek nie czytałam. ;)

      Usuń
  2. Bardzo wiele ciekawych propozycji. Niektóre z nich, również mam w planach przeczytać. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, same książki "okołoświąteczne" ;). Ogólnie nie czytuję tego typu literatury, ale "Iskierkę nadziei" mam już na półce, zainteresowała mnie też "Dzień, w którym cię poznałam" i "Dziennik Noel".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Iskierkę nadziei" również będę niedługo czytać. Widziałam, że zbiera sporo pozytywnych recenzji, ciekawa jestem czy mi też się spodoba. ;)

      Usuń
  4. Niestety nie przepadam za tymi świątecznym książkami... Ale może przeczytam "Zabójcze święta" :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że wydawnictwa w tym roku nie próżnują. ;) Ja planuje cały grudzień czytać książki świąteczne, ale wypożyczone z biblioteki. ;)
    Pozdrawiam. ;**

    P.

    https://zycie-wsrod-ksiazekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może znajdziesz w bibliotece którąś z tych książek. O świątecznych książkach z poprzednich lat też niedługo napiszę. ;)

      Usuń
  6. A gdzie jakieś opisy :D. Leniuch ze mnie, a tu klikać trzeba ;). Mnie skusiło już wcześniej "Szczęście z piernika".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z opisami ten post byłby pewnie za długi, dlatego z nich zrezygnowałam. Dodałam linki do stron wydawnictw i jeśli któryś tytuł kogoś zaciekawi to bez problemu przeczyta tam jej opis. ;)

      Usuń
  7. Jejku jaka świąteczna paleta nowości :) Evansa zapewne przeczytam z czasem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też z chęcią przeczytałabym książkę Evansa. :)

      Usuń
  8. Nigdy za dużo nie czytałam książek świątecznych. W tym roku trochę czuję się przytłoczona ich ilością, ale może na kilka się skuszę.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie czytam dużo takich książek, ale w grudniu lubię czasem po nie sięgnąć. ;)

      Usuń
  9. Tyle tych świątecznych książek, że aż mi się w głowie zakręciło! Kurczę, nie spodziewałam się, że tak dużo ich w Polsce wychodzi. Bynajmniej ja za nie podziękuje. Nie lubię powieści świątecznych, bo zazwyczaj dotyczą tego samego, szczególnie jeżeli chodzi o obyczajówki.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często właśnie tak jest, że takie książki są do siebie podobne. Jednak ja lubię w grudniu po takie lekkie pozucje sięgać. ;)

      Usuń
  10. Tyle cudnych okładek 😍 Chyba będę się cały rok zaopatrywać i w przyszłe święta czytać tylko takie historie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O jaki swiateczno-ksiazkowy zawrót głowy 😉
    Sporo tych propozycji ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Propozycji jest naprawdę sporo, można znaleźć coś ciekawego. ;)

      Usuń
  12. Wow- cała masa świątecznej literatury- nie miałam pojęcia ,ze zsykuje się aż tyle nowości :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wiedziałam, że aż tyle tych książek się uzbiera. ;)

      Usuń
  13. Niektóre z tych książek mają niesamowicie klimatyczne okładki, ale fabuła zawsze wydaje mi się banalna i przewidywalna, dlatego odpuszczam. Chociaż wysyp tych książek jest w tym roku przeogromny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem fabuły są przewidywalne w takich książkach, ale i tak lubię świąteczne książki. ;)

      Usuń
  14. Wysyp książek... wysyp :D
    I nie ma tutaj "Idą Święta" od Naszej Księgarni xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Ale przecież to nie zapowiedź :P

      Usuń
    2. Wiem, muszę zmienić ten nagłówek na inny. ;) Większość tych książek jest już po premierze, więc zmienię to dziś albo jutro. ;)

      Usuń
    3. Zmieniłam, teraz jest lepiej. :D

      Usuń
  15. Z cyklu... "Wpis sponosorwany" Tylko tytuł i linki do księgarniani. Smutne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest wpis sponsorowany. Z większością wydawnictw tutaj wspomnianych nie mam żadnych współprac. Nie dodawałam opisów książek, bo jest ich za dużo, post byłby o wiele dłuższy i mało kto by go przeczytał. Właśnie dlatego dodałam linki do ich opisów, nie są to odnośniki do księgarń, a do stron wydawnictw. Żadnego sponsorowania tutaj nie ma, sama z siebie zrobiłam zestawienie książek świątecznych tego roku i żadnych korzyści z tego nie mam. Smutne to jest to, że ktoś włoży w coś sporo pracy, zrobi coś bezinteresownie i zostaje posądzony o reklamę.

      Usuń
    2. Karolino nie przejmuj się... może anonim nie miał nic złego na myśli a tylko to tak zabrzmiało? Nie wiem... Nie martw się na zapas - z pewnością wszyscy stali czytelnicy bloga dostrzegli ogrom pracy który włożyłaś w ten wpis a także Twój miły gest w stronę czytelników ale i wydawnictw o których postanowiłam wspomnieć. Ja nie odebrałam tego wpisu jako reklamę tylko świąteczną polecajkę świątecznej literatury. Wykonałaś kawał dobrej roboty :) Nie mart się :*

      Usuń
    3. Dziękuję za miłe słowa. :) Chciałam po prostu zrobić taki wpis dla czytelników bloga i dla siebie, żeby mieć taki zbiór książek świątecznych w jednym miejscu. Wydawnictwa i księgarnie nie mają pojęcia o tym wpisie, to był mój pomysł. Mam jeszcze w planach podobny wpis o książkach na zimę, ale z poprzednich lat, już bez tych nowych. :)

      Usuń
    4. według mnie udalo Ci się... to również świetna inspiracja :) Fajnie, że publikujesz tego typu wpisy - według mnie są one ciekawe ;)

      Usuń
    5. Dziękuję. :) Chciałam wprowadzić coś nowego. :D

      Usuń
  16. Ile nowości :O Na mnie czeka "Najcenniejszy podarunek" i mam w planach "Pocałunki w Nowym Jorku" <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Super propozycje książek :D
    Chętnie przeczytam "Słuchaj głosu serca" oraz "Rozmerdane święta"
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko to raczej powieści, więc ja tak średnio... Natomiast okładki są przepiękne świąteczne tak jak powinno być. Czuję już magię... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też podobają się te klimatyczne okładki. ;)

      Usuń
  19. "Cichą noc" i "Tylko raz w roku" polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnóstwo tych książek ale to chyba dobrze bo jest w czym wybierac ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę dużo ciekawych pozycji, które chętnie bym przeczytała w zimowe świąteczne wieczory 😃 Fajne zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
  22. O jeny ile propozycji ! Nie ma szans przeczytać nawet połowy przed świetami :D

    OdpowiedzUsuń
  23. "Świąteczny dyżór" i "Zabójcze święta" chętnie przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnóstwo tych książek świątecznych, ale przyznaję, że w grudniu chętnie po nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Żałuję,że nie jestem ich w stanie wszystkich przeczytać!
    Już kilka mam za sobą, ale najlepszae, jak dla mnie nie są "Pocałunki w Nowym Jorku" <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie szkoda, że nie jest się w stanie przeczytać ich wszystkich. :D

      Usuń
  26. Musze przyznać, że mnie już cieżko patrzeć na książki świąteczne ;D Przeczytałam 3, zaczęłam 4 a jeszcze drugie tyle przede mną ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo ich już przeczytałaś, ja jeszcze żadnej świątecznej nie czytałam. :)

      Usuń
  27. Jakoś specjalnie nie szukałam świątecznych lektur, ale przy takim wysypie nie w sposób ich uniknąć. Z Twojej listy zaliczyłam już sporo tytułów, jedne okazały się cudne, inne zawiodły.
    "Nie tylko na Święta" ma cudną okładkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja z tej listy jeszcze żadnej książki nie czytałam, ale mam ze trzy albo cztery w planach. ;)

      Usuń
  28. Muszę sięgnąć po którąś z nich, w świątecznym klimacie ❤

    OdpowiedzUsuń
  29. Sporą część mam na półce, część już nawet zrecenzowana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie póki co jedną książka świąteczna czeka na przeczytanie. ;)

      Usuń
  30. Fajne zestawienie, którąś na pewno wybiorę na święta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świątecznych książek jest wiele, jest w czym wybierać. ;)

      Usuń
  31. Ciekawe zestawienie. Jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ach prawdziwie zebrałaś mnóstwo świątecznych pozycji!! Robi wrażenie! Dla mnie chyba najbardziej "świąteczny dyżur" i "Zabójcze święta". ;) Ale sięgnę też trzeci rok z rzędu po książkę pani Szarańskiej. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się znaleźć jak najwięcej świątecznych premier tego roku. :D

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Chętnie zajrzę również na Twojego bloga. :)

Copyright © 2016 Czytam wszystko. , Blogger