wtorek, 22 września 2020

Włochy - Claudia Martin

Tytuł: Włochy

Autor: Claudia Martin

Wydawnictwo: Almapress

Ilość stron:
224

Włochy to jedno z miejsc, które chciałabym kiedyś odwiedzić. Póki co jednak piękne widoki mogę oglądać jedynie na fotografiach, a tych w tym fotoprzewodniku nie brakuje. Z chęcią więc sięgnęłam po tę książkę, aby przeczytać ciekawostki o Włochach i zobaczyć piękne zdjęcia.

Włochy są jednym z najczęściej odwiedzanych państw. Wiele osób chce zobaczyć Bazylikę Świętego Piotra, Krzywą Wieżę w Pizie czy Wenecję. To nie tylko kraj pizzy czy spaghetti, bo znaleźć tu można naprawdę wiele atrakcji. Piękne krajobrazy, ekskluzywne kurorty, ruiny, podziemne korytarze - to tylko nieliczne przykłady tego, co można tam znaleźć. Dzięki temu przewodnikowi możecie odkryć znacznie więcej.

Fotoprzewodnik o Włochach jest idealny dla osób takich jak, które nigdy jeszcze nie były w tym państwie, a chciałyby zobaczyć wszystkie te piękne miejsca. Z przyjemnością przeglądałam kolejne strony tej książki. Nie tylko dowiedziałam się wielu ciekawostek, ale miałam okazję obejrzeć przepiękne fotografie, których jest tutaj ponad dwieście. To sprawiło, że jeszcze bardziej chcę zobaczyć Włochy, odwiedzić te miejsca, o których tutaj przeczytałam. Przewodnik spodoba się również tym osobom, które już widziały Włochy, bo będą mogły znów powrócić do tych pięknych widoków i miejsc, obejrzeć znane już sobie miasta czy budowle. Tak naprawdę może spodobać się każdemu, kto lubi takie książki, kto chce zobaczyć piękne zdjęcia i dowiedzieć się czegoś nowego. Ciekawostki, które dodaj znajdziecie nie są nudne. Krótko opisują wszystkie fotografie, każde zdjęcie jest tu opisane.

Książka podzielona została na kilka części. Znajdziecie tutaj rozdział poświęcony środkowym Włochom, w którym przeczytacie m.in. o Rzymie i Toskanii. Kolejna część poświęcona jest północno-zachodnim Włochom, gdzie są ciekawostki dotyczące m.in. Mediolanu i Turynu. Następny rozdział opowiada o północno-wschodniej części kraju, czyli o Wenecji, Weronie. Południowe Włochy to rozdział przedstawiający, np. Neapol, Wybrzeże Amalfitańskie. Ostatnia część jest o wyspach włoskich. Podoba mi się to, że wszystko zostało tak przejrzyście podzielone, ułatwia nam to znalezienie później informacji i zdjęć, do których chciałoby się wrócić.

"Włochy" to ciekawy i naprawdę ładnie wydany fotoprzewodnik, z którym miło można spędzić czas. Znajdziecie tutaj sporo ciekawostek i piękne zdjęcia, które jeszcze bardziej zachęcają do odwiedzenia tego kraju. Jeśli macie ochotę na odkrywanie Włoch w domowy zaciszu to polecam Wam tę książkę.

Za możliwość przeczytania książki dziękuję wydawnictwu:


 

51 komentarzy:

  1. Ciekawy fotoprzewodnik! Ja raz byłam we Włoszech, konkretnie w Mediolanie, a w kwietniu miałam polecieć do Rzymu. Wyszło jak wyszło. Chętnie więc poznam tę książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyda się na pewno przez kolejną podróżą. ;)

      Usuń
  2. Nigdy nie byłam we Włoszech aczkolwiek chętnie bym się wybrała. Taki przewodnik to nie lada gratka. Można w wyobraźni się przenieść w to miejsce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, dzięki zdjęciom można odkrywać Włochy. ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam Włochy, mogłabym tam wracać na okrągło :) życzę Ci podróży do Włoch :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że kiedyś odwiedzę Włochy. ;)

      Usuń
  4. Kocham Włochy! Obawiam się, że po takim fotoalbumie już w ogóle bym z nich nie wyjeżdżała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia tutaj są piękne, aż chciałoby się zobaczyć te miejsca. ;)

      Usuń
  5. Może kiedyś bliżej się mu przyjrzę ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Włochy :) W zeszyłym roku byłam W Mediolanie i na Sardynii a w tym roku chciałam odwiedzić Rzym ale mi się nie udało ;( Chętnie bym przejrzała ten fotoalbum ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto go przejrzeć, może znajdziesz jakieś nowe ciekawe miejsca. ;)

      Usuń
  7. Dawno już o tym przewodniku nie słyszałam ;). Został pięknie wydany.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak pojadę na wycieczkę po Włoszech, z pewnością wspomnę ten tytuł. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chętnie wybrałabym się na taką wycieczkę. ;)

      Usuń
  9. Włochy to piękny kraj, a taki przewodnik będzie na pewno perełką w każdej biblioteczce. 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja mam na swojej liście to miejsce do odwiedzenia... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki fotoprzewodnik może okazać się bardzo pomocny. ;)

      Usuń
  11. Byłam w Rzymie kilka lat temu i było pięknie. Chtnie bym pojechała tam jeszcze raz 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa Włoch i też chętnie bym tam pojechała. ;)

      Usuń
  12. Nie przepadam za fotoprzewodnikami. Nawet kiedy odwiedzam dane miejsce, raczej opieram się na internetowych poleceniach...

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że warto zwrócić uwagę na taki przewodnik,
    bo Włochy są naprawdę pięknym krajem :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wydaje się być idealny na prezent ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo chciałabym zwiedzić Włochy :))
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłam kiedyś we Włoszech i jest tam pięknie 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. byłam tylko raz w Mediolanie i było cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Na przewodniki zawsze znajdą się chetni

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałabym kiedyś pojechać do Włoch i ma nadzieję, że to marzenie się spełni. A co do tego przewodnika, to chętnie bym przejrzała, chociaż nie wydałabym na niego pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wybrałabym się w taką podróż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten przewodnik zabiera w wiele ciekawych miejsc. ;)

      Usuń
  21. Chciałabym zobaczyć Włochy w rzeczywistości, ale chętnie zobaczę na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja byłam raz w życiu, prawie 20 lat temu, byłam dzieckiem, był to obóz i z uwagi na dzieciaki, z którymi musiałam spędzać czas - nie wspominam tego pobytu dobrze ;) Pragnę jednak wybyć tam na wakacje z moim J. - myślę, że teraz będę mieć możliwość zachwytu nad tym miejscem bez uciekania przed prześladowcami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba zamienić te niemiłe wspomnienia na te dobre. Taka wycieczka na pewno w tym pomoże. ;)

      Usuń
  23. W tym roku nie udało się wyjechać do Toskanii, ale dzięki takiemu fotoprzewodnikowi to zawsze jakaś opcja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podróż do Włoch to jedno z moich nadal niezrealizowanych marzeń...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Chętnie zajrzę również na Twojego bloga. :)

Copyright © 2016 Czytam wszystko. , Blogger