wtorek, 18 maja 2021

Podsumowanie kwietnia.


Czas na kolejne podsumowanie. Kwiecień pod względem czytelniczym był całkiem niezły, chociaż nie przeczytałam wszystkich zaplanowanych książek. Udało mi się też zobaczyć trzy filmy, chociaż chciałam zobaczyć ich więcej. Częściej jednak włączałam seriale, więc filmy znów trochę zaniedbałam. ;)

Książki:


1. Zachowaj to dla siebie - Monika Dworak
2. Zanim zgaśnie światło - Mirosław Czarnecki
3. Kto czyni zło - Agnieszka Pietrzyk
4. Pod pokładem - Sophie Hardcastle
5. Utraceni - Marcel Moss





Filmy:

1. Pasażer nr 4 (2021)
2. Liga Sprawiedliwości Zacka Snydera (2021)
3. Rolling Thunder Revue: Opowieść o Bobie Dylanie od Martina Scorsese (2019)




No i to by było na tyle. :D Trochę się spóźniłam z podsumowaniem, ale chciałam je dodać. Jak mija Wam maj?

71 komentarzy:

  1. Z książek, które udało Ci się przeczytać najbardziej ciekawi mnie "Pod pokładem". Sprawdzę czy w mojej bibliotece jest dostępna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest łatwa książka, ale moim zdaniem warta poznania. ;)

      Usuń
  2. Pasażer nr 4 chętnie bym zerknęła. Gratki. Fajny miesiąc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różne opinie o tym filmie czytałam, dla mnie był nawet ok. ;)

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że i mi się spodoba.

      Usuń
    3. Ciekawa jestem czy tak będzie. ;)

      Usuń
  3. Możesz byćz siebie dumna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio trochę mniej czytam, ale jestem zadowolona z takiego wyniku. ;)

      Usuń
  4. Pięć książek w miesiącu to bardzo dobry wynik.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja dawno nie robiłam podsumowań... nawet nie wiem ile książek przeczytałam. Po prostu czytam, lece i tak jakoś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię takie podsumowania, ciekawa jestem ile książek czytam w ciągu roku. ;)

      Usuń
  6. Fajnie książki przeczytałaś. Sama planuję sięgnąć po ostatnie dwie pozycje.
    Jak oceniasz Ligę Sprawiedliwości Zacka Snydera? Sama jeszcze tego filmu nie widziałam, bo jest strasznie długi.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie nie jest źle, ale rzeczywiście jest strasznie długi i momentami mi się dłużył.

      Usuń
  7. ja w ksietniu niestety nieprzeccytałam żadnej książki, ale obejrzałąm sporo filmów

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe książki, zastanawiam się od jakiegoś czasu nad "Pod pokładem".

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wynik ☺
    W maju ,jeszcze nic nie czytałam ,ani nie ogladałam -czekam na otwarcie kin ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z filmami różnie, ostatnio znowu je zaniedbałam. ;)

      Usuń
  10. Bardzo fajne podsumowanie :D Najbardziej zaciekawiła mnie książka pt. Zachowaj to dla siebie :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobała mi się ta książka, chociaż ma też swoje małe wady. ;)

      Usuń
  11. Pierwsza, trzecia i ostatnia książka z zaprezentowanych przez Ciebie czekają na moją uwagę względem siebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzeci film mnie zaintrygował. Poszukam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz tego wykonawcę to film może Ci się spodobać, ja obejrzałam z ciekawości i dla był ok, ale bez rewelacji. ;)

      Usuń
  13. Życzę udanego maja! Ja z filmów obejrzałam "Pralnia" z Meryl Streep i "O wszystko zadbam". Polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam tych filmów, a chętnie je sobie obejrzę. ;)

      Usuń
  14. Wymienionych książek niestety nie znam

    OdpowiedzUsuń
  15. Zachowaj to dla siebie też czytałam :)
    Czas pędzi jak szalony. Ja ostatnio trafiam na fajne książki, dzięki czemu znów nie mam zastoju czytelniczego. Mam nadzieję, że to się utrzyma :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, ja też trafiam w większości na ciekawe ostatnio. ;)

      Usuń
  16. Gdy pogoda dopisuje, ciągnie nas w plenery, a nie da się robić wszystko na 100%

    OdpowiedzUsuń
  17. Z żadnym z tych tytułów się nie zapoznałam. Może to się zmieni :). A maj mija hmmm jesiennie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie maj też tak mija, czekam na słońce. ;)

      Usuń
  18. Pasażer nr 4 chętnie obejrzę :) Maj mija zdecydowanie za mało majowo ;) U nas ciągle deszcz, nawet nie można się w weekend na długi spacer wybrać. Miejmy nadzieję, że później będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też ciągle jest deszcz, coś mało tego słońca ostatnio. Mam nadzieję, że szybko powróci. ;)

      Usuń
  19. Czytałam "Zachowaj to dla siebie", a "Utraconych" właśnie zaczęłam czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam zamiar przeczytać "Pod pokładem". A jeśli chodzi o filmy, ostatnio nie obejrzałam ani jednego. W wolnym czasie wolę zajmować się czytaniem, a nie oglądaniem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam różnie, czasem wolę film, a czasem książkę. ;)

      Usuń
  21. nie znam ani książek ani filmów, które tu przedstawiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Myślę, że to udany miesiąc czytelniczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak to mówią: "lepiej późno, niż wcale" ;)
    Nie znam żadnej z przeczytanych przez Ciebie książek, ani żadnego z obejrzanych filmów. Mam jednak w planach te nową wersję "Ligi sprawiedliwości", bo lubię filmy o superbohaterach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To długi film, ale jeśli takie lubisz to może Ci się spodobać. ;)

      Usuń
  24. Świetne podsumowanie, z książek chyba najbardziej chciałabym przeczytać "Zanim zgaśnie światło" :)
    Pozdrawiam
    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. o! Fajnei że udało Ci sie zobaczyć kilka filmów:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo dobry wynik. Niestety nie znam żadnej z tych pozycji ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnio jestem ze wszystkim w tyle. Czas nadrobić... Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mój maj nie jest najgorszy :) siedzę na L4, bo mam kłopoty dermatologiczne i czytam :) nabieram sił przed trudnym czerwcem, bo to zawsze jest gorący temat w pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja mam zaległości blogowe jeśli chodzi własnie o książki- ale postaram się nadrobic. Utraceni już za mną :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam zaległości, ja akurat z recenzjami. ;)

      Usuń
  30. Chętnie coś przeczytam z twoich propozycji :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja taki mam zwyczaj że piszę wprost co myślę. A myślę że Podsumowanie kwietnia nie robi się w maju!! Poza tym ładny to blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zdążyłam dodać podsumowania w kwietniu, a że chciałam je dodać to dodałam w maju. Dziękuję, cieszę się, że blog Ci się podoba.

      Usuń
  32. All the tittles sounds pretty good

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Chętnie zajrzę również na Twojego bloga. :)

Copyright © 2016 Czytam wszystko. , Blogger