środa, 9 lutego 2022

Podsumowanie stycznia.


Hej! Styczeń minął mi dość szybko. Mam nadzieję, że i z lutym będzie podobnie, bo z niecierpliwością czekam na wiosnę. Dzisiaj czas na krótkie podsumowanie stycznia. Przeczytałam 5 książek, ale filmu nie obejrzałam żadnego. W lutym mam nadzieję to nadrobić. 😁

 

Książki:

1. Kosmetyki naturalne DIY - Lena Sokolovska, Jovita Vysniauskiene, Migle Tylaite

2. Śmierć Pani Westaway - Ruth Ware

3. Wszystko o Valerii - Elisabet Benavent

4. Niebiańskie osiedle - Ryszard Ćwirlej

5. Pasierbica gangstera - Monika Magoska-Suchar

6. Zapomniany - Adrian Bednarek



 

Jak to u mnie bywa - znów było różnorodnie. Przeczytałam książki o różnej tematyce i nie było wśród nich takiej, która by mi się nie podobała. Niektóre recenzje już się pojawiły, a na dniach pojawią się kolejne. W lutym znów wróciłam do thrillerów, więc możecie spodziewać sie ich recenzji, ale też na pewno pojawią się inne gatunki.
A jak minął Wam styczeń? Zaczytanego lutego Wam życzę! 😊

44 komentarze:

  1. Styczeń minął szybko i co ważne bardzo książkowo-puzzlowo ;) Wszystkim życzę udanego lutego pod każdym możliwym względem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puzzli dawno już nie układałam, muszę to nadrobić. :D

      Usuń
  2. Gratuluję wyniku czytelniczego i życzę za czytanego lutego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Styczeń też minął mi na czytaniu i też chyba 5 książek przeczytałam. U mnie w styczniu parę rzeczy się porozwiązywało na plus, parę rzeczy nadgoniłam. Więc zdecydowanie pozytywnie. Czekam tylko na kwiecień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, oby tak dalej. Też czekam na cieplejsze dni. ;)

      Usuń
  4. Ja również w styczniu nie oglądałam. Przeczytałam nawet sporo książek, jsk na wszystko co się działo. Myślę, że piątka to bardzo fajny wynik, najważniejsze oby jakościowo było dobrze;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięć książek to dobry wynik :D Oby luty był równie zaczytany ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najciekawszych lektur w lutym ;)
    Styczeń minął szybko, ale luty mija jeszcze szybciej ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Zatem życzę zaczytanego lutego i czekam na Twoje recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też styczeń minął ekspresowo :) życzę udanego lutego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie w styczniu było krucho, ale luty nadrabia :D Zaczytanego miesiąca!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy zestaw książek, mam nadzieję, że luty jest u Ciebie również zaczytany :)

    OdpowiedzUsuń
  11. widzę ciekawe tytuły - lecą na moją liste

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy zestaw, też lubię różnorodność czytelniczą. Udanych lektur w tym miesiącu! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w styczniu przeczytałam 4 książki. W lutym trochę nadganiam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję. I widzę, że miesiąc styczeń był naprawdę różnorodny. To dobrze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że znajdujesz czas na czytanie, mimo obowiązków. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie z tym czasem bywa, czasem też zamiast książki wybieram serial. ;)

      Usuń
  16. Wpadł mi w oko tytuł wszystko o Valerii. Myslę, że spodoba mi sie ta ksiązka

    OdpowiedzUsuń
  17. Wzajemnie, zaczytanego lutego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oo czekam jak najmocniej na te trillery :D
    Zapraszam również do mnie.
    Blog
    Instagram

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Chętnie zajrzę również na Twojego bloga. :)

Copyright © 2016 Czytam wszystko. , Blogger