poniedziałek, 5 sierpnia 2019

Podsumowanie lipca.



Czas na kolejne krótkie podsumowanie. Ostatnio czytam mniej, ale mam nadzieję, że niedługo nadrobię wszystkie swoje zaległości. W lipcu nie obejrzałam żadnego filmu, bo zaczynam oglądać różne seriale.

Książki:
1. Granica uczuć - Jo Winchester
2. Mroczne szepty - Jo Macgregor
3. Geno i Czerwone Zwierciadło Prawdy - Moony Witcher
4. Metoda Krokodyla - Maurizio De Giovanni
5. Wodnik - Karol Gmyrek



Tak jak już wspomniałam, nie oglądałam filmów w lipcu. Zaczęłam oglądać serial ''Orange Is the New Black'', ale oglądam też inne, które zaczęłam dawno temu i teraz chcę je skończyć. Szukam też innych ciekawych seriali, więc jeśli znacie jakiś fajny to możecie mi coś polecić.



Ile Wy książek przeczytaliście w lipcu? Udało się Wam obejrzeć coś ciekawego?

54 komentarze:

  1. Ja przeczytałam aż 3 książki w lipcu, niestety dziecko, praca i dom nie pozwalają na więcej, a przez cały lipiec oglądaliśmy z mężem wszystkie sezony "The 100" = polecam, jeżeli nie oglądałaś :)
    Gratuluję super wyniku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oglądałam, zapisuję ten serial na listę. :)

      Usuń
  2. Pięć książek to naprawdę dobry wynik. Mnie udało się przeczytać 7. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. A u mnie w lipcu prawie 6 książek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w lipcu szalałam - 17 książek. Z seriali zaczęliśmy oglądać z moim narzeczonym Lucyfera i możemy polecić, ale to akurat już pewnie wszyscy zdążyli przerobić bo trochę mamy poślizg z modnymi serialami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, świetny wynik! Też mam poślizg z serialami i "Lucyfera" nie oglądałam. ;)

      Usuń
  5. W lipcu 12 książek, oczywiście trzeci sezon Stranger Things i zaczęłam Dom z papieru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam sporo dobrego o tych serialach. Chciałabym je niedługo obejrzeć. :)

      Usuń
    2. To serdecznie polecam :)

      Usuń
  6. O i Ty przeczytałaś Wodnika :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wow jak dużo przeczytałaś! mi się udało przeczytać tylko 100 stron, bo cały czas jestem w biegu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dopiero zaczęłam pierwszy sezon, ciekawa jestem kolejnych. ;)

      Usuń
  9. Mi również zdecydowanie lepiej się ogląda niż czyta😀
    Muszę w końcu obejrzeć "Orange is new black "
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię i czytać i oglądać, ale teraz coś mnie wzięło na seriale. :D

      Usuń
  10. Granice uczuć i Wodnika również czytałam

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko, no ja to właśnie miałam zapisać wszystkie przeczytane ksiązki i znowu tego nie zrobiłam :/ Ale pewnie standardowo, coś koło 8 :D
    Za to mang przeczytałam chyba ze 30 xD
    Pozdrawiam :)
    Kasia z niekulturalnie.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie zapisuję, zaznaczam przeczytane książki na LC. :D 30 mang to naprawdę dużo. Widać, że lubisz takie klimaty. ;)

      Usuń
  12. Żadnego tytułu nie czytałam :)

    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja leniuchowalam i nie przeczytałam żadnej książki. Serialu nie oglądałam ale mam w planach. Ja sie teraz zakochałam w La Casa de Papel. Bardzo polecam jeżeli jeszcze nie oglądałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oglądałam. Jeśli jest naprawdę ciekawy to zapisuję go na swoją listę. ;)

      Usuń
  14. Ze swojej strony na netflixie mogę polecić dokument Abstract - każdy odcinek to wywiad z inną mega twórczą osobą - niesamowicie motywuje do działania:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam o tym dokumencie, obejrzę na pewno. :)

      Usuń
  15. Mi udało się przeczytać 9 książek :D A ''Orange is the new black'' mam na mojej bardzo długiej liście seriali do obejrzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też długo się zabierałam za ten serial i też mam długą taką listę. :D

      Usuń
  16. Orange również oglądam, trochę mi szkoda, że to już finałowy sezon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Finałowego jeszcze nie oglądam, jestem dopiero na pierwszym sezonie. :D

      Usuń
  17. Ładny wynik :)
    Nic z tych książek nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Polecam z seriali
    Dom z Papieru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo dobrego o nim słyszałam, z chęcią obejrzę. :)

      Usuń
  19. Słyszałam o tym serialu, ale jakoś nie kusi mnie, żeby go obejrzeć. Zresztą, ostatnio więcej czytam niż oglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też sporo o nim słyszałam i w końcu postanowiłam sprawdzić czy mi się spodoba. :)

      Usuń
  20. Ja nie obejrzałam żadnego serialu, film tylko jeden, co w moim wypadku uważam za bardzo dobry wynik ;) W szczególności ostatnio. Książek za to przeczytałam wieele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie odwrotnie, bo ostatnio tych książek wiele nie przeczytałam. ;)

      Usuń
  21. Orange zaczęłam i nie udało mi się skończyć. Chyba nie był to serial w moim typie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie póki co średnio wciągnął, ale ciekawa jestem co będzie dalej. ;)

      Usuń
  22. Nie czytałam żadnej z książek, które Ty masz za sobą:) Seriali ani filmów niestety nie polecę, bo zupełnie nie jestem na bieżąco, jak już mam czas by usiąść chwilę to czytam albo pisze o książkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mało ostatnio oglądam, więc staram się to trochę nadrobić. :D

      Usuń
  23. Niczego nie czytałam i nie zamierzam xD

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja z tych książek też przeczytałam Wodnika:) a wynikiem swoim nawet nie będę się chwalić, bo nie ma czym...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem są takie słabsze miesiące, znam to dobrze. :)

      Usuń
  25. A my z kolei więcej filmów oglądamy, taki wakacyjny maraton:-)
    Mniej czytam tez, gdy robię swetry na drutach, musiałabym mieć audiobooka:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do audiobooków jakoś nie mogę się jeszcze przekonać. Może kiedyś zrobię do nich kolejne podejście. ;)

      Usuń
  26. Lipiec to 7 książek i zaledwie 1 serial (What if), którego w dodatku wcale nie polecam. ;) A jakie seriale lubisz? Kryminalne (może Scherlock), psychologiczne (polecam Mindhunter), fantastyczne(Gra o tron?), może biograficzne (doskonałe The crown)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę to nie ma znaczenia gatunek, ma wciągać i zaskakiwać. :) Sprawdzę te seriale. :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Chętnie zajrzę również na Twojego bloga. :)

Copyright © 2016 Czytam wszystko. , Blogger